Робота з поверненням продукції

  1. Скарги на невідповідний вигляд або якість продукції приймаються протягом 24 годин з моменту отримання вами замовлення.
  2. Скарги з описом проблеми необхідно надіслати на нашу пошту tvijchoco@gmail.com.
  3. У повідомленні з описом проблеми важливо додати: -фото та / або відео з демонстрацією невідповідності і коротким конструктивним описом проблеми або незадовільного стану; – номер телефону замовника ; -номер замовлення;
  4. Після отримання скарги, ми зв’яжемося із замовником на протязі 24 годин . За результатами розгляду скарги, не пізніше 10 робочих днів з моменту повідомлення, Замовник отримує обґрунтовану відповідь на свою скаргу.
  5. При підтвердженні невідповідності якості товару, ми повернемо всю суму в повному обсязі протягом 7 робочих днів або замінимо на товар належної якості.

У яких випадах скарга не розглядатиметься

  • Якщо неправильно вказано (не вказанно) номер телефону замовника і номер замовлення
  • Листи з ненормативною лексикою, погрозами або образами.
  • Якщо з моменту отримання замовником продукції пройшло більше 24 годин.

Причини повернення грошей чи повторної доставки продукції

  • При отриманні несвіжого товару. Порядок подачі скарги в такому випадку наведений вище.
  • При пошкодженнях продукції з вини компанії.
  • Неякісне надання обслуговування: замовлення з вини компанії не було доставлене у вказані сроки.
    *Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові і передсвяткові дні.

Зв'яжіться з нами

X